Saturday, September 20, 2008



September sunshine @ Costinesti ...

2 comments:

pysyka said...

la vara ce te faci? ca nu poti sa lasi titlul blogului asa...:D desi e f dragutza ideea si sugestiva. deja vreau un ceai cald.. ia sa ma duc sa-mi fac unul. vrei? cookies are enabled too!

Radu said...

pai.. e mai degraba legat de B-LOG stii... de la weBlog .. si cu R de la Rrrrrradu ... si vulpea de obicei are vizuina, dar eu nu sunt tocmai o vulpe asa ca merge si bîrlog (imi spunea o tipa ca aratam ca un ursulet la snowboard :D ) Tu chiar esti pysyka... dar eu sunt vulp doar prin asemanare cu povestea din micul print. Deci whatever :D e ca la Ciubi... care are CIUblogTARIU in loc de Ciubotariu :) ... am stat o gramada de timp cu "Looking for the summer" si uneori I'm looking for other stuff too.

Ce rai ar fi sa impart ceaiu' cu tine si sa-mi mai bagi si cate o cookie asa ocazional :D Da' uite ca n-am eu bafta asta...